Card image

جلسه وبینار هم اندیشی کارگروه تخصصی

جلسه وبینار هم اندیشی کارگروه تخصصی سیستم های اطلاعات پروژه درباره PMIS در شهرداری ها برگزار گردید.

جلسه وبینار هم اندیشی کارگروه تخصصی سیستم های اطلاعات پروژه درباره PMIS در شهرداری ها برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی کارگروه PMIS انجمن مدیریت پروژه ایران با موضوع PMIS در شهرداری ها در تاریخ پنجشنبه 14 فروردین ماه 1399 و به صورت وبینار برگزار گردید. این جلسه با استقبال بیش از 210 نفر از علاقه مندان به موضوع هم اندیشی مواجه گردید.

 

در ابتدای این وبینار آقای مهندس دیباجی به ارائه تاریخچه و معرفی کارگروه تخصصی PMIS در انجمن مدیریت پروژه پرداختند و پس از آن آقای مهندس حمیدی فر انواع پروژه ها در شهرداری ها را به همراه ارتباط بین اجزاء اطلاعات پروژه ها در شهرداری ها بیان نمودند. در ادامه این جلسه آقای مهندس عدالت تجربه شهرداری شیراز را در خصوص نحوه بررسی و پیاده سازی سیستم PMIS شهرداری شیراز ارائه نمودند.

دیگر مهمان جلسه که به بیان نظرات خود در جلسه پرداختند آقای دکتر اقبال شاکری نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم بودند که به اهمیت PMIS در شهرداری ها پرداختند . آخرین ارائه کننده در وبینار آقای مهندس موسوی بودند که تجربیات خود در خصوص طراحی و استقرار سامانه های مدیریت اطلاعات پروژه در شهرداری ها را شرح دادند.

طبق برنامه ریزی انجام شده کارگروه PMIS انجمن مدیریت پروژه سعی دارد تا ان شاءالله در سال 1399 در هر ماه یک وبینار تخصصی در خصوص حوزه های مختلف PMIS را برگزار نماید.

جهت مشاهده کامل این وبینار به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

https://www.aparat.com/v/ITry5