عنوان دوره
بایدها و نبایدهای دفتر مدیریت پروژه (PMO)
خلاصه دوره
نخستین جلسه کلینیک مدیریت پروژه
سر فصل های دوره
نخستین جلسه کلینیک مدیریت پروژه
بایدها و نبایدهای دفتر مدیریت پروژه (PMO)
مهندس مونا فاضل PMP
مهندس وحید هادی زاده مقدم Prince2, PMP
مهندس میترا صادقی PMP, IPMA-D, DBA
مهندس بهاره رضایی PMP
توضیحات دوره
کارکرد دفتر pmo در سازمانها چیست و چه خدماتی می تواند به سازمان ارائه دهد؟
دفتر pmo را در چه سازمانهایی می توان راه اندازی کرد ؟در این راه چه چالشها و ریسکهایی وجود دارد ؟
چگونه مقاومتهای سازمانی و تغییرات ناشی از حضور pmo را مدیریت نماییم ؟
از شما همراهان گرامی دعوت میشود در اولین جلسه منتورینگ از جلسات کلینیک مدیریت پروژه که با موضوع باید ها و نبایدهای دفتر pmo برگزار میگردد، شرکت کنید.
در این برنامه سعی شدهاست تا با بهرهگیری از نظرات افراد خبره در این زمینه به چالشها و سوالات شما دوستان پاسخ دادهشود.
با حضور در جلسه امکان پرسش و پاسخ آنلاین با منتورهای منتخب در این حوزه را نیز خواهید داشت.
همچنین شما میتوانید سوالات و چالشهای خود را هماکنون مطرح کنید تا در جلسه بررسی و مورد بحث واقع گردد. برای این منظور، میتوانید پرسشنامه زیر را پر کنید:
https://survey.porsline.ir/s/y2NqoPD
این برنامه در تاریخ ۱۰ام تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ الی ۱۲ در بستر اسکای روم به نشانی لینک زیر برگزار خواهدشد.
اطلاعات برگزاری
آدرس: :تهران، امیرآباد شمالی، بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد، پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، ساختمان انستیتو مهندسی نفت، طبقه همکف
تلفن: (۵خط) ۸۸۲۲۹۴۰۶ ۰۲۱