Card image

معرفی نفرات برتر 11 دوره مسابقه همکاری مجازی در مدیریت پروژه GECCO2023

معرفی نفرات برتر 11 دوره مسابقه همکاری مجازی در مدیریت پروژه GECCO2023

1402/02/05

به گزارش روابط عمومی شبکه اعضای جوان انجمن مدیریت پروژه ایران، فرآیند ثبت‌نام و برگزاری یازدهمین دوره مسابقه همکاری مجازی در مدیریت پروژه از اوایل اسفندماه شروع و تا اواسط فروردین ماه به طول انجامید. در این دوره از مسابقات 180 شرکت کننده از 34 کشور مختلف جهان در قالب 30 تیم 6 نفری، با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این میان، نمایندگان ایران پس از طی فرآیند ارزیابی دانش مدیریت پروژه و تسلط به زبان انگلیسی در 19 تیم حضور داشتند.
مرحله Pre-Case مسابقه از تاریخ 11 لغایت 19 اسفندماه و مرحله Case-Study به مدت 24 ساعت در روزهای 20و21 اسفندماه برگزار و در نهایت مرحله Post-Case نیز تا تاریخ 12 فروردین ماه سال 1402 به طول انجامید. پس از ارزیابی تیم‌های شرکت کننده از سوی هیئت داوران، 6 تیم برتر به ارائه نتایج و عملکرد کارتیمی خود پرداختند و در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقه همکاری مجازی در مدیریت پروژه که در 26 فروردین ماه برگزار شد، تیم‌های برتر معرفی و از آنها تجلیل بعمل آمد. نظر به داوری و ارزیابی صورت گرفته از سوی هیئت داوران، نمایندگان ایران از میان هشت عنوان برتر، موفق به کسب شش جایگاه شدند که نتایج آن به شرح ذیل می باشد:
مقام دوم: تیم شماره 18 با حضور سرکار خانم کیانا کدخدایی
مقام سوم: تیم شماره 16 با حضور سرکار خانم مونا مولاپور
مقام پنجم: تیم شماره 7 با حضور سرکار خانم مریم سنجری
بهترین تیم فعال رسانه اجتماعی: تیم شماره 1 با حضور سرکار خانم سمیه مهرابی و تیم شماره 27با حضور سرکار خانم مرضیه اسدی به صورت مشترک
بهترین ویدیو مرحله Post-Case video: تیم شماره 27با حضور سرکار خانم مرضیه اسدی
همچنین جناب آقای سالار نجاری نیز به عنوان یکی از شش برنامه ریز و سازمان دهنده برتر معرفی شدند.