عنوان دوره

بایدها و نبایدهای دفتر مدیریت پروژه (PMO)

خلاصه دوره

نخستین جلسه کلینیک مدیریت پروژه

سر فصل های دوره

نخستین جلسه کلینیک مدیریت پروژه

بایدها و نبایدهای دفتر مدیریت پروژه (PMO)

مهندس مونا فاضل PMP

مهندس وحید هادی زاده مقدم Prince2, PMP

مهندس میترا صادقی PMP, IPMA-D, DBA

مهندس بهاره رضایی PMP

توضیحات دوره

کارکرد دفتر pmo در سازمانها چیست و چه خدماتی می تواند به سازمان ارائه دهد؟

دفتر pmo را در چه سازمانهایی می توان راه اندازی کرد ؟در این راه چه چالش‌ها و ریسکهایی  وجود دارد ؟

چگونه مقاومتهای سازمانی و تغییرات ناشی از حضور pmo را  مدیریت نماییم ؟

از شما همراهان گرامی دعوت می‌شود در اولین جلسه منتورینگ از جلسات کلینیک مدیریت پروژه که با موضوع باید ها و نبایدهای دفتر pmo برگزار می‌گردد، شرکت کنید.

در این برنامه سعی شده‌است تا با بهره‌گیری از نظرات افراد خبره در این زمینه به چالش‌ها و سوالات شما دوستان پاسخ داده‌شود.

با حضور در جلسه امکان پرسش و پاسخ آنلاین با منتورهای منتخب در این حوزه را نیز خواهید داشت.

همچنین شما می‌توانید سوالات و چالش‌های خود را هم‌اکنون مطرح کنید تا در جلسه بررسی و مورد بحث واقع گردد. برای این منظور، می‌توانید پرسشنامه زیر را پر کنید:

https://survey.porsline.ir/s/y2NqoPD

این برنامه در تاریخ ۱۰ام تیر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ الی ۱۲ در بستر اسکای روم به نشانی لینک  زیر برگزار خواهدشد.

لینک ورود به اسکای روم

اطلاعات برگزاری

آدرس: :تهران، امیرآباد شمالی، بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد، پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، ساختمان انستیتو مهندسی نفت، طبقه همکف

تلفن: (۵خط) ۸۸۲۲۹۴۰۶ ۰۲۱

Card image

زمانبندی دوره

  • شروع ثبت نام : ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
  • شروع دوره : ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
  • مدت دوره:

اطلاعات ثبت نام

  • مخاطبین : ٫
  • مدرس : .
  • سرمایه گذاری : ۰ ریال
ثبت نام