Card image

از مسابقه قهرمانی مدیریت پروژه(PMC) بیشتر بدانیم

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت پروژه ایران، PMC یک مسابقه سه مرحله ای است که در مرحله اول شركت كنندگان بايد به 100 سوال مديريت پروژه به زبان انگليسي در قالب گروه هاي 3-4 نفره ذیل پرچم دانشگاه خود پاسخ دهند و 6 تيم داراي بيشترين امتياز به مرحله فينال ملي راه پيدا مي­كنند.ض1

در مرحله فینال ملی يك چالش واقعي در حوزه مديريت پروژه به شركت كنندگان ارائه مي­شود و شركت كنندگان بايد با مشورت با يكديگر بهترين راهكارها را در مدت زمان 4 ساعت براي حل چالش مذكور را ارائه نمايند. پاسخ هاي هر 6 تيم توسط هيئت داوران متشكل از صنعت و دانشگاه بررسي مي­شود و بهترين پاسخ به عنوان برنده فينال ملي ايران انتخاب مي­شود.

تيم فيناليست ایران جهت حضور در مسابقات منطقه ای (قاره آسيا) PMC به International Young Crew معرفي مي­شود. در مرحله­ منطقه­ ای، تيم هاي فيناليست كشورهاي آسيايي براي حل يك چالش واقعي از صنعت مديريت پروژه در دو روز به رقابت مي­ پردازند و برنده اين مرحله فيناليست آسيا خواهد بود.

قبل از برگزاری هر دو مرحله­ ملی، یک کارگاه آموزشی رایگان با موضوعات مرتبط با هر مرحله برگزار خواهد شد.

از تمامی دانشجویانی که به دانش مدیریت پروژه و حل مساله علاقه مند هستند، دعوت می­شود برای شرکت در مسابقه PMC در قالب تیم های 3 یا 4 نفره (از یک دانشگاه) حضور به عمل آورند.

مهلت ثبت نام از 18 بهمن الی 7 اسفند 99

بروشور مسابقه ( اینجا کلیک کنید)

لینک ثبت نام (اینجا کلیک کنید)