Card image

افتخار آفرینی نمایندگان ایران در مسابقات جهانی GECCO 2021

نمایندگان ایران در مسابقات جهانی همکاری مجازی مدیریت پروژه در سال 2021، به مانند سالهای پیشین خوش درخشیدند

به گزارش روابط عمومی شبکه اعضای جوان انجمن مدیریت پروژه، نمایندگان ایران در مسابقات جهانی همکاری مجازی مدیریت پروژه در سال 2021، به مانند سالهای پیشین خوش درخشیدند. در این دوره از مسابقات که به صورت مجازی و در قالب تیم های پنج یا شش نفره از سراسر دنیا برگزار شد، هریک از نمایندگان ایران به صورت جداگانه و در یکی از تیم ها، حضور داشتند که از تاریخ 9 اسفند لغایت 17 اسفند، در دو مرحله، موردکاوی و مرحله اصلی با یکدیگر به رقابت پرداختند. در نهایت، پس از بررسی گزارشات از سوی هیئت داوران برندگان هر بخش مشخص گرeدید که اسامی افتخارآفرینان به شرح ذیل می باشد:

مقام نخست: خانم نیلوفر زمانی از تیم شماره 25 با هم تیمی هایی از کشورهای هلند، لهستان، مکزیک، کرواسی و اسلواکی
مقام دوم:
آقای کامیار فاطمی از تیم شماره 15 با هم تیمی هایی از کشورهای صربستان، کرواسی، گرجستان، پرتغال و روسیه

 مقام چهارم:خانم مبینا طاهری از تیم شماره 13 با همی تیمی هایی از کشورهای پرتغال، مراکش، اتریش، کرواسی و اسپانیا

هم چنین آقای احسان عامری به مقام پنجم و مقام بهترین رسانه اجتماعی از تیم 16 و اقای علی بیدهندی نیز به عنوان بهترین local organizer برگزیده شدند.


شایان ذکر است با توجه به حضور قدرتمند ایران در سالهای گذشته و با همکاری موسسه IPMA، برای اولین بار تعداد 23 نفر به مسابقات اعزام شدند که برای انتخاب نمایندگان ایران، پس از ثبت نام اولیه، کلاس آشنایی با استاندارد ICB4 توسط مهندس فریدون فرداد برگزار گردید و نفرات برگزیده، پس از گذارندن آزمون ابتدایی و سطح سنجی از لحاظ تسلط به زبان انگلیسی، به کمیته مسابقات معرفی گردیدند. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید