Card image

۲ ایرانی در جمع برترین‌های YPMY

انجمن جهانی گزارش داد: ۲ ایرانی در جمع برترین‌های YPMY

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت پروژه ایران و به نقل از IPMA جهانی، پس از یک فرآیند طولانی 8 ماهه تکمیل اظهارنامه از سوی مدیران پروژه جوان از سراسر جهان و فرآیند داوری جامع، نامزد های نهایی جایزه مدیر پروژه جوان سال YPMA 2021 انجمن جهانی مدیریت پروژه IPMA مشخص گردید. جایزه مدیر پروژه جوان سال، از نوآوری و تعالی مدیریت پروژه توسط نسل بعدی مدیران پروژه ماهر (افراد زیر 35 سال) که تحویل پروژه‌های مهم در سراسر جهان را انجام می‌دهند، قدردانی می‌کند.
آندریا هنریکس ، مدیر پروژه جایزه YPMY تاکید کرد که “طیف متنوعی از پروژه‌هایی که برگزیدگان نهایی مدیریت کرده‌اند، با سوابق بسیار متفاوت آن‌ها سازگار است.”
آندریا همچنین تأکید کرد که “برای اولین بار در تاریخ 9 ساله مسابقات، دو نامزد در بخش نهایی از ایران حضور دارد”. علیرضا اصلان حسینی در پروژه حیاتی و استراتژیک خود که تا 12 درصد از تولید گاز کشور ایران را تولید می کند و به دلیل موقعیت استراتژیک پروژه، همواره با مسائل و چالش های زیست محیطی روبه رو می شد. فرشته میرحسینی نیز در دستیابی به راه حل های نوآورانه و تمایل شدید برای بهبود مستمر در پروژه خود، در طیف گسترده‌ای از صنایع موفق بود. سومین نامزد نهایی، ماسیمو گالتا مدیر جوان پروژه و مهندس پروژه از ایتالیا است که مدیریت خود را در پروژه های متنوع و چالش برانگیز مهندسی، تدارکات، ساخت و نصب در ایتالیا ، آلمان ، انگلستان و عربستان سعودی نشان داد.
مراسم معرفی برترین مدیر پروژه جوان سال انجمن جهانی مدیریت پروژه از بین 3 نامزد نهایی کسب این افتخار قرار است در شهریور ۱۴۰۰ در سن‌پترزبورگ روسیه برگزار گردد.

برای اطلاعات بیشتر از اینجا وارد شوید