Card image

برگزاری مراسم اهدای جوایز تیم قهرمانی PMC 1400

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت پروژه ایران، تیم دانشگاه تهران، تیم برتر سومین دوره مسابقه قهرمانی مدیریت پروژه در سطح ملی در سال 1400، به عنوان نماینده ایران به مرحله بین­المللی این دوره از مسابقات راه یافت. این مسابقات قرار است شهریور ماه امسال در کشور صربستان برگزار شود.

به رسم هرساله، این دوره نیز با همت کمیته مسابقه و به پشتیبانی شبکه اعضای جوان انجمن مدیریت پروژه برگزار گردیده و با حمایت­های شرکت ارتباطات زیرساخت و موسسه مدیریت پروژه آریانا به انجام رسید. مراسم اهدای جوایز این دوره در تاریخ نهم تیرماه سال 1400 در سالن همایش­های شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور اعضای کمیته مسابقه و نمایندگانی از انجمن مدیریت پروژه ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت و موسسه مدیریت پروژه آریانا برگزارشد. در این مراسم آقایان فرهاد نصرالله پور ( دبیر هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ) ، امیرحسین عامی مطلق ( مدیر PMO شرکت ارتباطات زیرساخت ) ، خانم دکتر خدیجه جدا ( مدیر عامل موسسه مدیریت پروژه آریانا )، امیرحسین سرسنگی ( رئیس کمیته مسابقه) ، جواد زمانی (دبیر کمیته مسابقه) به عنوان سخنرانان اصلی حضور داشتند و از تلاش جوانان و همکاری انجمن جهت برگزاری این مسابقات تشکر کرده و از برگزاری چنین رویدادهایی در جهت رفع موانع سازمان­ها برای سرافراز نمودن کشور عزیزمان ابراز امیدواری نموده و خواستار تشویق و حمایت بیشتر از دانشجویان جهت شرکت در مسابقات بعدی شدند.

در پایان این مراسم، به هریک از اعضای تیم برنده متشکل از خانم­ها فائزه معزی و فرناز رازمندی و آقایان محمدرضا فاضلیان و امیرصادق صداقت، تندیس قهرمانی به همراه دو میلیون تومان جایزه­ی نقدی از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت و یک میلیون تومان کمک هزینه­ی ثبت نام در دوره­های آموزشی موسسه آریانا، از طرف این موسسه و به اعضای تیم کمیته و هیئت داوران نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید