Card image

کسب مقام سوم نماینده ایران در مسابقه بین المللی قهرمانی مدیریت پروژه (IPMC 2021)

تیم دانشگاه تهران به عنوان نماینده ایران، در مسابقه بین المللی قهرمانی مدیریت پروژه 2021، موفق به کسب مقام سوم شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت پروژه ایران، تیم دانشگاه تهران به عنوان نماینده ایران، در مسابقه بین المللی قهرمانی مدیریت پروژه 2021، موفق به کسب مقام سوم شد.

این مسابقات با حضور تیم هایی از 13 کشور جهان و به میزبانی کشور صربستان در روزهای نوزدهم و بیستم شهریورماه سال 1400 و به صورت مجازی برگزار گردید. در روز نخست این دوره از مسابقات و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، تیم های شرکت کننده طی یک جلسه توجیهی، به فراگیری نحوه کار با نرم افزار مسابقه پرداختند و در پایان جلسه، به پرسش های مختلف درباره مسابقه، توسط تیم برگزاری پاسخ داده شد.

مرحله اصلی مسابقه در روز دوم برگزار و تیم های شرکت کننده، یک پروژه را در محیط شبیه سازی شده، اجراء و مدیریت کردند. در فاز ابتدایی شرکت کنندگان،  می بایست با در نظر گرفتن اهداف، برنامه زمان بندی و بودجه پروژه، منابع مورد نیاز را تخصیص و پس از ارئه راهکارهای مناسب به ریسک های احتمالی و اتمام فاز برنامه ریزی، پروژه را در محیط شبیه سازی شده اجراء کرده و به بررسی چالش ها و راهکارهای موانع پروژه در طول دوره شبیه سازی شده می پرداختند ، تا پروژه از نظر زمان، هزینه، کیفیت، انگیزش کارکنان و مدیریت ریسک به موفقیت برسد.

پس از بررسی داوران و جمع بندی امتیازات، تیم دانشگاه تهران به عنوان نماینده ایران، با حضور خانم ها فائزه معزی و فرناز رازمندی و آقایان محمدرضا فاضلیان و امیرصادق صداقت به مقام سوم این مسابقه دست پیدا کردند.

تیم های کشور آلمان و لیتوانی نیز به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب نمودند.