Card image

حضور دو نماینده از ایران در جمع سه مدیر پروژه جوان برتر سال ۲۰۲۱

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت پروژه ایران، در سی‌ودومین کنفرانس سالانه انجمن مدیریت پروژه که به میزبانی کشور روسیه و در شهر سن‌ پترزبورگ برگزار شد، نمایندگان ایران موفق به کسب دو سکوی جهانی در بخش شبکه اعضای جوان شدند.

سرکار خانم فرشته میرحسینی برای مدیریت پروژه پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی موفق به کسب مدال طلا و جناب آقای علیرضا اصلان حسینی برای مدیریت پروژه خدمات فنی عملیات و تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز پارسیان، عنوان سوم و مدال برنز این جایزه را به‌دست آوردند.

دو نماینده کشور ایران که در اردیبهشت ماه سال جاری در سطح ملی موفق به کسب عنوان مشترک دومی از جایزه ملی مدیر پروژه جوان شدند، پس از دریافت بازخورد از داوران این رویداد، به ریاست جناب آقای مهندس هادی‌زاده، موفق به ارائه‌ کم‌‌نقص از شایستگی‌های فردی مدیریت پروژه خود در سطح بین‌المللی شدند. جایزه ملی و بین‌المللی مدیر پروژه جوان، بصورت سالانه با بررسی شایستگی‌های فردی مدیران جوان پروژه که کمتر از ۳۵ سال سن دارند و بر اساس بررسی شایستگی‌های فردی مدیر پروژه طبق آخرین نسخه استاندارد ICB برگزار می‌شود.