Card image

در یازدهمین جشنواره مدیریت پروژه ایران در تهران به ما بپیوندید و موفقیت خود در مدیریت پروژه را جشن بگیرید

یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران 1401-1400

انجمن مدیریت پروژه ایران که افتخار برگزاری ده دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران را در کارنامه خود دارد، دور یازدهم این فرآیند را آغاز نموده و در نظر دارد همچون گذشته  این دوره را در تطابق با فرآیند جایزه بین المللی مدیریت پروژه و بر اساس مدل(PEB)Baseline Project Excellence برگزار نماید.

برنامه­ریزی های اولیه به نحوی است که بتوان در آبانماه سال 1401 مراسم اختتامیه و اعلام نتایج را طبق روال معمول و طی مراسمی برگزار نمود.

شایان ذکر است که امکان حضور در فرایند جایزه برای همه ذی­نفعان پروژه ها از جمله کارفرما، پیمانکار، مشاور، مدیریت طرح و ... فراهم است.

 تجربه انجمن بین المللی و ملی مدیریت پروژه و اکثر شرکت کنندگان در فرآیند جایزه نمایانگر آن است که حضور در این فرآیند یکی از اصولی­ترین و بهترین فرصت­ها با کمترین هزینه برای محک زدن نظام­ها و رویکردهای مدیریت پروژه­های به کار گرفته شده در پروژه­ها و آگاهی از نقاط قوت و قابل بهبودشان و صد البته کسب اعتبار و ارتقای برند در سطح ملی و بین المللی و توسعه بازار کار است‌.

خدای را شاکریم که در شرایط ویژه اقتصادی میهن، استقبال از این فرآیند همچنان رضایت بخش بوده به نحوی که این دوره به جهت تعداد نسبتا زیاد متقاضی بالقوه و تماسهای ایشان، امکان بروز محدودیت­هایی را در سازماندهی تیمهای ارزیابی متصور نموده است؛ از این رو برآن شدیم در مرحله اول و در اسرع وقت از تعداد متقاضیان اولیه مطلع شویم.

خواهشمند است در صورتی که علاقمند به حضور در فرایند دور یازدهم انتخاب پروژه برتر کشور هستید، اعلام آمادگی اولیه آن مجموعه محترم به صورت مکتوب طی نامه­ی رسمی همراه با ذکر دقیق عنوان پروژه (اتمام یافته طی 2 سال اخیر و یا پیشرفت بیشتر از 90%) در فرم ثبت نام، بهمراه نام و اطلاعات تماس با نماینده آن مجموعه حداکثر تا تاریخ 22 فروردین1401 به دبیرخانه انجمن منعکس شود.

اطلاعات تفصیلی، تکمیلی آموزش­ها و اطلاعیه­های مرتبط متعاقبا و در مراحل و فواصل متناسب خدمت داوطلبان محترم شرکت در جایزه اعلام خواهد شد.

امید است در کنار هم بتوانیم هر چه بهتر و سریع­تر به روزهای درخشان تری در کشور برسیم.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید