Card image

برای نخستین بار گردهمایی جوانان مدیریت پروژه شمال غرب در تبریز برگزار شد

.

روز پنجشنبه دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی تبریز میزبان بزرگ‌ترین گردهمایی جوانان مدیریت پروژه در شمال غرب کشور بود. این مراسم با حضور انبوه جوانان علاقه‌مند و نمایندگان انجمن مدیریت پروژه ایران برگزار گردید و طی آن مهندس فرهاد نصرالله پور دبیر این انجمن، برنامه‌های آتی آن را برای توسعه فرهنگ مدیریت پروژه در کشور برشمرده و اظهار امیدواری نمودند با تشکیل شبکه جوانان مدیریت پروژه در شمال غرب کشور از ظرفیت‌های بالقوه جوانان این خطه از ایران‌زمین به‌منظور ترویج و توسعه مهارت‌های مدیریت پروژه‌ها نهایت استفاده به عمل آید. 
در ادامه برنامه با حضور مهندس نوید فتحی رئیس شبکه اعضای جوان انجمن مدیریت پروژه ایران، جلسه گفتگو با حاضرین برگزار و در آن راهکارهای ارتقای فرهنگ مدیریت پروژه موردبحث قرار گرفت. در انتهای این گردهمایی بر اساس رأی‌گیری به‌عمل‌آمده مهندس ناصر خوزم به‌عنوان رئیس شبکه جوانان شمال غرب انتخاب و رؤسای کمیته‌های تخصصی این شبکه نیز به شرح زیر مشخص گردیدند.

آقای مهندس ناصر وحیدی                          رئیس  کمیته GECCO
•    سر کار خانم مهندس الهه  تاری                   رئیس کمیته PMC: 
•    آقای مهندس دانشجو                                 رئیس کمیته YPM: 
•    سرکار خانم مهندس سمیه مهرابی              رئیس کمیته GYCW
•    سرکار خانم مهندس آذر یاوری                  رئیس  روابط عمومی 
•    سرکار  خانم مهندس سمیرا  باور               رئیس  کمیته عضویت
 هدف از این برنامه ایجاد انگیزه برای توسعه مهارت‌های مدیریت پروژه در بین جوانان و تربیت نیروی انسانی متخصص برای تصدی مشاغل تخصصی در پروژه‌ها بوده و برای نخستین‌بار در شهر تبریز برگزار می‌گردد.