Card image

گزارش برگزاری سومین مجمع عمومی انجمن مدیریت پروژه ایران ـ شاخه اصفهان

سومین مجمع عمومی انجمن مدیریت پروژه ایران ـ شاخه اصفهان برگزار شد.

1401/6/09

پیرو فراخوان عمومی سومین مجمع عمومی انجمن مدیریت پروژه ایران- شاخه اصفهان در تاریخ 20/05/1401 با حضور اعضاء شاخه اصفهان و دبیر انجمن مدیریت پروژه ایران آقای نصراله پور و رئیس کمیته شاخه ها سرکار خانم میرحسینی در محل سالن جلسات شرکت پرشیا فلز اسپادانا برگزار شد.

پس از رسمیت مجمع به ریاست جناب آقای جباری، گزارش عملکرد توسط دبیر انجمن                 جناب آقای سهیل مهابادی و بازرس انجمن سرکار خانم فلاح ارائه گردید.

در ادامه رئیس مجمع با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت پروژه و نقش مشارکت اعضاء به ویژه جوانان و بانوان، خواهان مشارکت حداکثری اعضاء در توسعه فعالیت های این انجمن شد. در این جلسه آقای نصرالله پور دبیر انجمن مدیریت پروژه ایران در ارتباط با تاریخچه تاسیس انجمن و فعالیت گسترده آن و پتانسیل های موجود مطالبی ارائه نمودند.

در پایان و پس از معرفی کاندیدهای هیئت مدیره و بازرسی انتخابات هیئت مدیره شاخه اصفهان برگزار و به ترتیب آقایان محمد ابکاء، سهیل مهابادی، مهران محجوب نژاد ، بهروز ارباب شیرانی و فردین رضایی به سمت اعضاء اصلی هیئت مدیره و آقایان علی آذری و مرتضی طهرانی به سمت اعضاء علی البدل هیئت مدیره به مدت دو سال و سرکار خانم فریناز فلاح به عنوان بازرس به مدت یکسال انتخاب شدند.