Card image

معرفی برگزیدگان دومین دوره جایزه ملی مدیر پروژه برتر سال

فراخوان دومین دوره جایزه ملی مدیر پروژه برتر، در بهمن ماه 1401، منتشر و مدیران پروژه تا 14 فروردین ماه 1402، فرصت داشتند تا اظهارنامه را تکمیل و به کمیته جایزه مدیر پروژه برتر انجمن مدیریت پروژه ایران ارسال کنند

به گزارش روابط‌عمومی انجمن مدیریت‌پروژه ایران، فراخوان دومین دوره جایزه ملی مدیر پروژه برتر، در بهمن ماه 1401، منتشر و مدیران پروژه تا 14 فروردین ماه 1402، فرصت داشتند تا اظهارنامه را تکمیل و به کمیته جایزه مدیر پروژه برتر انجمن مدیریت پروژه ایران ارسال کنند.
پس از دریافت دریافت فرم درخواست متقاضیان فرآیند داوری اولیه آغاز و پس از مصاحبه با برگزیدگان با هدف ارایه بازخورد و اعتبار سنجی داده‌ها، نفرات برگزیده این دوره از جایزه مشخص و در مراسم اختتامیه هفدمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه از آنها تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
براین اساس و پس از جمع بندی ارزیابی داوران، جناب آقای دکتر مجید کریمی به عنوان مدیر پروژه برتر سال انتخاب و نشان زرین مدیر پروژه برتر سال را دریافت کرد. هم چنین جناب آقای  مهندس هادی سعادتی به عنوان نفر دوم و جناب آقای دکتر شهرام قبادی و جناب آقای مهندس آرمین عطایی به صورت مشترک حائز جایگاه سوم شدند.