Card image

*پنجمین سمینار ارائه‌ی تجارب مدیریت دانش با میزبانی شرکت گل‌گهر برگزار شد*

پنجمین سمینار ارائه‌ی تجارب مدیریت دانش زیر نظر کارگروه مدیریت دانش انجمن مدیریت پروژه ایران با بیان تجربیات پیاده‌سازی مدیریت دانش در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، چهارشنبه ۱ شهریور1402 در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در این سمینار ابتدا آقای علی بیدهندی(دبیر کارگروه مدیریت دانش) به اهداف برگزاری این سمینار و معرفی رویدادهای آتی پرداخت و سپس آقای دکتر حمید زرگرپور (رئیس کارگروه مدیریت دانش)، اهداف و اولویت‌ها و ماموریت کارگروه را شرح دادند.

به گزارش دبیر کارگروه، طبق رسوم گذشته، ابتدا یکی از اعضای کارگروه ارائه‌ای تئوری در زمینه‌ی آخرین مدل‌ها و پژوهش‌های مدیریت دانش می‌دهد که آقای دکتر احمد سپهری (عضو کارگروه مدیریت دانش) موضوع سیر تطور نسل‌های مدیریت دانش را ارائه دادند.

پس از آن به مدت ۹۰ دقیقه، آقای روح‌اله نادری نسب به‌عنوان نماینده‌ی شرکت گل‌گهر، تجارب خود را در زمینه‌ی مدیریت دانش و سطح بلوغ و آخرین برنامه‌های در حال اقدام در آن شرکت را تشریح کردند و در آخر به پرسش حضار  پاسخ دادند.

کارگروه مدیریت دانش طبق رسم سال گذشته، در این سال هم قصد دارد که سه سمینار ارائه‌ی تجارب برگزار کند که به محض مشخص شدن برنامه، اطلاع‌رسانی‌ها در کانال‌های خبری انجمن مدیریت پروژه‌ی ایران انجام خواهد گرفت.