Card image

صعود شش تيم به مرحله فينال ملي ششمين مسابقه قهرمانی مدیریت پروژه

به گزارش كارگروه مسابقه قهرماني مديريت پروژه، مرحله ملي تاييد صلاحيت (Qualification Round) ششمين دوره مسابقه قهرمانی مدیریت پروژه (PMC) توسط اين كارگروه و با حمايت شبکه اعضای جوان انجمن مدیریت پروژه ایران و شبکه جهاني اعضای جوان انجمن مدیریت پروژه (IPMA Young Crew) برگزار شد.

. 6 تيم از دانشگاه هاي شهيد بهشتي، هنر تهران، تربيت مدرس، آزاد نجف آباد و خوجه نصير طوسي  با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پس از تبلیغات گسترده در قبل و حين مهلت ثبت نام در دانشگاه هاي تهران و شهرستان ها، 43 نفر در قالب  12 تیم از دانشگاه‌های شهيد بهشتی، هنر تهران، آزاد نجف آباد، علوم و تحقیقات، یزد، تربیت مدرس، خواجه نصیر، باهنر کرمان و علم و صنعت شركت نمودند.

برای آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان، کارگاه آموزشی دو روزه آشنايي با استاندارد ICB 4  به صورت مجازي برگزار شد. اين كارگاه به مرور اجزاي اين استاندارد و نمونه سوالات مرتبط با آن پرداخته و به شكل گيري ذهنيت شركت كنندگان جهت آشنايي بيشتر با آزمون مرحله تاييد صلاحيت كمك مي نمايد.

روز پنجشنبه مورخ 30 فروردین ماه 1403،  از 12 تیم، دو تیم به صورت حضوری و 10 تیم به صورت مجازی به 100 سوال تستی انگلیسی طراحي شده توسط شبکه جهاني اعضای جوان در مدت زمان 100 دقيقه تحت نظارت ناظران كارگروه مسابقه پاسخ دادند.

بر اساس نتایج اعلام شده توسط شبکه جهاني اعضای جوان، 6 تیم ذيل به مرحله فينال ملي مسابقه راه یافتند: (به ترتيب حروف الفبا)

  • تيم دانشگاه آزاد نجف آباد ( اعضاي تيم : اسماعيل حرداني، امين سلطاني و علي جواديان)
  • تيم دانشگاه تربيت مدرس-1 ( اعضاي تيم : تينا سلمان نوري، فائزه آراسته، سپيده حبيبي و نيوشا حيدري)
  • تيم دانشگاه تربيت مدرس-2 ( اعضاي تيم : سرور احمديان، فاطمه قاسمي و راضيه حاجي حيدري)
  • تيم دانشگاه خواجه نصير طوسي ( اعضاي تيم : داريوش عزيزي، حسين اسكاش، محمدحسين قاسمي و آتوسا زارع)
  • تيم دانشگاه شهيد بهشتي ( اعضاي تيم : سيد مصطفي سيادتي، حانيه امجديان و رضا عبداله اوغلي)
  • تيم دانشگاه هنرتهران-2 ( اعضاي تيم : فرح صادقي، فاطمه فرامرزي، زهرا نيازي و ديبا نژادي)

این تیم‌ها در تاریخ 6 اردیبهشت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت، یک تیم به عنوان قهرمان ملي مسابقه انتخاب و برای حضور در مرحله جهانی به شبکه جهاني اعضای جوان معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است برای برگزاری با کیفیت تر مسابقه سه اسپانسر شرکت ویستامان ، شرکت مدیریت پروژه آریانا و شرکت پیشرو مدیران پیران با کارگروه برگزارکننده به همکاری پرداختند.

مهندس امیر حسین سرسنگی ، رییس شبکه اعضای جوان انجمن مدیریت پروژه ایران ، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقه، گفت: "هدف ما از برگزاری این مسابقه، ارتقای سطح دانش و مهارت دانشجویان در حوزه مدیریت پروژه و همچنین ایجاد بستری برای تبادل تجربیات و ایده‌ها بین آنها است. ما امیدواریم که این مسابقه بتواند به رشد و توسعه هر چه بیشتر این حوزه در کشورمان کمک کند."

ششمين دوره مسابقه با استقبال گرم دانشجویان و دانشگاه‌های سراسر کشور روبرو شده است و امیدواریم که در سال‌های آینده شاهد حضور تیم‌های بیشتری از ایران در این رقابت‌ها باشیم.